A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone.

Filename: libraries/logger.php

Line Number: 26

F.C.P. SOLDI S.R.L. - Istoria şi misiunea
 

L. – V.: 8:30 - 18:00
S.: 9:00 - 15:00, D.: zi liberă

Tel.: (+373 22) 47 90 60
Fax: (+373 22) 47 90 61

Promoţia COVERLINE „PICTORUL LOCUINTEI TALE” este organizată şi desfăşurată de către compania FPC SOLDI SRL.

Istoria şi misiunea

Istoria

 

  Grupul de companii „SOLDI” a fost înfiinţată în anul 1992. Pentru început activitatea de baza a companiei au constituit-o serviciile de reparație a clădirilor și montarea sistemelor de termoficare externă a blocurilor de locuit. Ca mai apoi, compania să-şi lărgească gama de servicii prestate, crescînd și numărul angajaților calificați în construcții.

 

  Astfel, compania începe să presteze servicii de reparații capitale a clădirilor cu importanță socială și industrială. Ca urmare, începând cu anul 2005, în activitatea companiei se distinge o nouă direcție: proiectarea și construcția obiectelor industriale şi civile, inclusiv sectorul privat.

  

  În anul 2003, grupul de companii „SOLDI” începe colaborarea cu producătorul de tencuieli decorative din Italia marca „Coverline”. Rezultatul acestei colaborară de succes este deschiderea în R. Moldova a liniei de producere a materialelor de finisare marca „Coverline”.

 

  Actualmente, această diviziune a companiei reușește să suplinească nevoile de materiale pentru finisaj nu doar în Chișinău, dar și în întreaga țară.

 

   În 2005, Istoria departamentului lansează linia de fabricație a confecțiilor din PVC: ferestre, uși, ferestre cu vitralii, sisteme de fațadă. Produsele din PVC sunt fabricate cu ajutorul echipamentului german de ultima oră. De aceea, produsul final confecționat după tradițiile germane, corespunde celor mai înalte standarde și sunt rezistente pe o perioadă lungă de timp.

 

  În 2007, grupul de companii „SOLDI” deschide  divizie de vînzări a articole sanitare. Și în același an, compania „SOLDI” a obținut drepturile exclusive de distribuire a obiectelor sanitare de marcă ''The Bold Look of KOHLER'' produse în SUA. Acum toți doritorii pot admira luxul, stilul si frumusețea produselor mărcii  ''The Bold Look of KOHLER'' în showroom-ul  cu același nume.

 

  O altă diviziune creată 2007 în cadrul companiei este cea de vînzare a materialelor de construcții. Ca urmare, în martie 2008 a fost deschis un magazine de bricolaj în format DIY (do it yourself) cu o suprafață de pînă la 6000 m2. Scopul acestei diviziuni este de a oferi tot necesarul pentru construcții nu doar companiilor din domeniu, dar și oamenilor obișnuiți care fac lucrările de reparații de sine stătător.

  Actualmente activitatea grupului de companii „SOLDI” vizează mai multe domenii ceea ce a dus la apariția noilor subdiviziuni în cadrul grupului:

 

  • Departamentul Fațade

  • Departamentul Rețele inginerești

  • Departamentul Construcții și renovare

  • Departamentul Distribuție

  • “SOLDI” este distribuitorul oficial al produselor de cofetărie “Bucuria” pe teritoriul R. Moldova)

  • în cadrul departamentului “Distribuție” FPC “SOLDI” importă și distribuie produse chimice de menaj și curățenie.

 

Misiunea

„SOLDI” - este o companie într-o continuă dezvoltare, cu o echipă tînără şi profesionistă, care e gata să ofere clienţilor noştri soluţii în materie de proiectare, construcţie şi finisaje.
     

Scop:
  Scopul nostru este să devenim liderul pe piaţa materialelor de construcţii şi finisaj din Republica Moldova. Să fim capabili să răspundem nevoilor şi aşteptărilor clienţilor noştri.  

 

   Să-i oferim materiale calitative şi moderne pentru construcţii şi finisaj cu ajutorul cărora ei vor putea să-şi îmbunătăţească calitatea confortul locuinţei sale. Pentru a atinge acest scop, ne-am propus următoarele obiective:

 

• Dezvoltarea rețelei de magazine de bricolaj în format DIY, secțiilor de vînzări en-gros de materiale de construcție, magazine-saloane de clasa premium;

 

• îmbunătățirea continuă a nivelului de pregătire al angajaţilor companiei şi implementarea în lucru a  tehnologiilor moderne;

 

• crearea condiţiilor favorabile pentru potenţialii investitori;

 

• identificarea noilor parteneri și crearea condițiilor avantajoase pentru cooperarea cu partenerii actuali.      
        

Valorile noastre:

 

• competență profesională

 

• focus pe rezultate

 

• randamentul maxim

 

• încredere și ajutor reciproc

 

• onestitatea şi corectitudinea în comunicare

 

• bunăvoinţă

 

• spirit de echipa şi performanţa în atingerea scopurilor comune

 

• relații de prietenie între angajaţii întregi companii

 

• respectarea principiilor a modului sănătos de viață

 

• orientarea către client

 

• inițiative şi inovaţii în lucru

 

• comunicarea de la egal la egal